En Es Gr Ro

E-learning in bioinginerie

Raport privitor la e-learning in ingineria biomedicala

Raportul contine doua parti principale: o trecere in revista a e-learning-ului in general, urmat de o prezentare generala a e-learning-ului in ingineria biomedicala (BME).

Pentru inceput sunt prezentate unele definitii, punctele forte si punctele slabe ale e-learning. In continuare, sunt prezentate cele mai populare platforme in domeniul educatiei de astazi, asa-numitele sisteme de management al invatarii (LMS). O atentie speciala i se da sistemului Moodle, cel mai larg utilizat open-source LMS. Interesul recent in utilizarea instrumentelor Web 2.0 (wiki, blog-ul, instrument de microblogging, instrumente de social bookmarking, etc.) in educatie este ulterior cercetat in raport.

A doua parte a raportului începe cu o scurta trecere in revista a ingineriei biomedicale, inclusiv definitii si roluri. In contextul unui domeniu in continua expansiune, de asemenea este o nevoie crescuta de metode de e-learning, de instrumente si platforme care sa fie utilizate in invatamantul de inginerie biomedicala. Acest lucru se reflecta si in numarul de proiecte europene lansate pe aceasta tema, in ultimii ani, dintre care unele sunt sintetizate in prezentul raport. Documentul se incheie cu un rezumat al institutiilor relevante, publicatii si conferinte in domeniul ingineriei biomedicale.

* This project has been funded with support from the European Commission. This publication reflects the views only of the author, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.

Valid XHTML 1.0 Transitional